Skolens elever på hjemmesiden.

Oprettet d.

Skolens elever på hjemmesiden.

Der var dækket op med hjemmelavede boller, kaffe og the, da Elevrådet i dag holdt møde.
På mødet, deltog bl.a. Skoleleder Torben da et af punkterne på dagsordenen, var et ønske fra Elevrådet og eleverne om de kunne få en ”plads” på Nyborg Heldagsskoles officielle hjemmeside nyborgheldagsskole.dk

Ønsket blev efterkommet og det blev besluttet, at deres link på siden skal hedde ”Elevoplevelser”.

Elevrådets første opgave på ”siden”, bliver at lave en præsentation af rådet med profilbilleder.

Herefter vil det være muligt for eleverne, selv at opbygge en ”side”, med emner, billeder, historier, små videoklip etc. som de syntes kunne være sjovt og spændende at vise frem for forældre og familie.

Elevrådet og elever ønskes tillykke med denne mulighed og vi håber der vil komme noget rigtigt godt ud af dette også fordi, at det så vidt vides, ikke er en mulighed der findes på ret mange skoler.

Såååå, Pøj Pøj J