Heldagsskolen samlede ind, til fordel for Ukraines børn

Oprettet d.

Heldagsskolen "samlede" ind, til fordel for Ukraines børn, fredag den 18. marts.

Der blev i ugen op til lavet aftaler med sponsorer om, hvorledes eleverne på Heldagsskolen kunne "tjene" ind til bidrag.

Der var flere forslag og de blev effektueret fredag.

Vi vil hermed gerne takke alle Vores Sponsorer, som har bidraget til at hjælpe børnene i Ukraine.

Stor tak til:

Ullerslev Mejeri

Spar Ullerslev

KinoVino

Intersport Nyborg

Bryggeriet Refsvindinge Aps

Meny Nyborg

Nyborg Flytteforretning

Bynkel El APS

Nifty

Laboratoriet Nyborg

Birkely Anlægsgartner

Jimbo’s kaffebar

Ranico Partners

Afdeling A’s børn

Alle skoler i Nyborg kommune, har tilsammen med os indsamlet over 216.000 kroner !

Herunder kan du se, hvad der var på programmet. Og vejrguderne... Ja, de var med Os.

C1 havde samlet flere poser fyldt med pantflasker.

Det gav en god fortjeneste.

C4 gav den gas på fodboldbanen, hvor det galt om at løbe så mange omgange som muligt.

Afdeling A havde slået sig sammen og i samlet flok gik det til Skellerup Kirke, hvor dagens løb havde start.

Afdeling A. Efter alle var samlt ved "startbommen" ved Skellerup Kirke, var der en kort briefing

Afdeling A. Og endelig, så gik starten kl. 10.00.

Afdeling A. Ved Hindemae havde "Checkpoint John" stillet op.

Her fik man et klip i kontrolkortet, for hver gang man havde løbet en tur på 1km..... Og som brændstof, var der lige et par stykker slik i belønning.

Afdeling A. Når man nu alligevel gik turen. Ja, så kunne man da lige samle lidt affald.

Det er desværre hvad man kan sanke på én kilometer.

C3 havde valg at tage et smut i svømmehallen.

Her galt det om at svømme så mange baner som muligt på en angivet tid.

Afdeling B havde ellers planlagt, at man kunne få vasket bil og en støvsugning for den beskedne sum af 50kr. Men sådan skulle det ikke blive.

For da der skulle bruges vand, så var der sprunget en hoved vandledning og man måtte nøjes med en støvsugning.

Afdeling B havde også opstillet boder på parkeringspladsen og på vejen, hvor man kunne nyde en kop kaffe og en kage, mens man fik støvsuget sin bil og hvis man bare ønskede en kaffeslapperas.